فارسروید

دانلود بازی و برنامه اندروید به صورت رایگان برای اندروید

فارسروید

دانلود بازی و برنامه اندروید به صورت رایگان برای اندروید

  • ۰
  • ۰

یا جی تی آی وی v برای اندروید نام یک بازی بی نظیر و فوق العاده در سبک اکشن است که سال ۲۰۱۳ توسط استودیو بازیسازی راک استار برای کنسول های نسل هفتم و PC منتشر شد و غوغای بزرگی به وجود آورد . امروز با دانلود بازی gta v  برای اندروید در خدمت شما هستیم . با ما همراه باشید !

پس از چند دقیقه : GTA V  توانست  به پر فروش ترین بازی آمریکا بدل شود و اکنون نیز ، از بهترین بازی های دنیا است . راک استار با دقت فوق العاده و تمرکز بی نظیر خود روی این بازی توانسته جوایز و رکورد های بسیار زیادی را به دست بیاورد و همین باعث میشود هرکسی مجذوب جی تی ای v شود !

 

 

 

انتشار بازی جی تی آی وی v برای اندروید بدون دیتا :

پس از ۵ سال شرکت راک استار تصمیم گرفته که سیستم عامل اندروید را نیز به کنترل خود درآورد و به همین دلیل بازی جی تی آی وی v برای اندروید را منتشر کرده است . کیفیت گرافیکی بازی gta v برای اندروید هرچند نمیتواند به اندازه سایر پلتفرم ها باشد ، اما بازهم راک استار توانسته کاربران اندروید خود را نیز به وجد بیاورد و با انتشار این نسخه ، جذابیت فوق العاده ای در آن ایجاد کند !

در این بازی زیبا که gta v for android  نام دارد ، شما در نقش ها و شخصیت های متفاوتی در بازی وجود خواهید داشت که هرکدام داستانی کاملا جدا از بقیه خواهند داشت و شما میبایست یکی یکی تمام آن هارا پشت سر هم بگذرانید   . بازی دارای ۳ شخصیت با داستان های متنوع هست که شما نوبتی باید ماموریت های آنان را انجام داده تا کار خود را به سرانجام برسانند . شما با دانلود gta v در سه نقش زیر بازی خواهید کرد :

دانلود GTA V - بازی (واقعی) جی تی آی وی v برای اندروید بدون دیتا و با دیتا با لینک مستقیم رایگان

شخصیت های بازی GTA V با دیتا :

شخصیت اول بازی gta برای موبایل : مایکل است که شما میتوانید روی نقشه با علامت M ، ماموریت های مخصوص آن را مشاهده نمایید  .

شخصبت دوم بازی : فرانکلین است که با سر زدن به نقشه ، و رفتن به سمت علامت F  میتوانید ماموریت های اورا انجام دهید .

شخصیت سوم بازی :  ترور است که ماموریت های این شخصیت نیز روی نقشه با علامت T   مشخص است .

 

گیم پلی جی تی ای وی v برای اندروید با لینک مستقیم  :

در  بازی gta v for android شما میتوانید انواع اسلحه های موجود را در اختیار بگیرید و با استفاده از آنان به کشت و کشتار و جنایت بپردازید !

شما در جی تی ای وی v برای اندروید میتوانید به صورت آزادانه هرکاری که میخواهید انجام دهید ، ماشین بدزدید، آدم بکشید ، به بانک ها حمله کنید و هر آنچه که در دنیا واعی میتوانید انجام دهید !

GTA V دارای انواع هواپیما ها و هلیکوپتر های جنگی است که شما میتوانید سوار آنها شوید ، البته بعد از اینکه گواهینامه خود را گرفتید !

 

 

گرافیک بازی GTA V اندروید با دیتا :

با  بازی دارای گرافیک بسیار بالایی میباشد به طوری که وقتی درون بازی هستید احساس میکنید در دنیای واقعی درحال خرابکاری هستید ! شما با download gta v android وارد دنیایی بی کران با سرشار از افکت ها و جلوه های متنوع خواهید شد که لذت یک زندگی مجازی را به صورت کامل به شما انتقال خواهد داد و و با صداگذاری های حرفه ای بازی ف تشخیص محیط ان از زندگی واقعی  بسیار دشوار خواهد بود .

 

تفاوت گرافیک بازی gta v android با کنسول :

با اینکه بازی جی تی ای v در اندروید شباهت بسیار زیادی به نسخه کنسولی بازی دارد ، اما نباید انتظار حداکثر کیفیت در هر تلفنی را داشته باشید ! اما با در اختیار داشتن یک گوشی پرچمدار ، میتوانید از این بازی نهایت لذت را ببرید

.

 

 

بخوانید : دانلود بازی اکشن

برخی از ویژگی های بازی جی تی ای وی  – GTA V  برای اندروید با لینک مستقیم:

  • گرافیک بسیار بالا و فوق العاده
  • سبک اکشن و بی نظیر
  • وجود ۳ شخصیت با داستان های متنوع
  • داستان فوق العاده بازی
  • محیطی بسیار طبیعی
  • سخت شدن تدریجی بازی
  • انواع ماموریت های جذاب
  • امکان بازی در حالت اول شخص
  • انواع اسلحه های بازی
  • امکان پرواز با هواپیما و هلیکوپتر
  • صداگذاری عالی

 

بخوانید : دانلود بازی بی نظیر و فوق العاده تفنگی برای اندروید

توجه کنید : بازی جی تی آی وی برای اندروید موجود نبوده و انگیزه از ایجاد این پست این بوده است تا بلافاصله پس از انتشار بازی آن را در اختیار شما قرار دهیم .

آموزش نصب بازی جی تی ای ۲۰۱۹ : ابتدا فایل نصبی را از دانلودی ها دریافت کرده و اقدام به نصب آن کنید ۲ – با استفاده از یک ق-ن-د شک-ن وارد بازی شوید و منتظر دانلود دیتای بازی شوید ۳ – در نهایت بازی را اجرا نمایید.

در اینده احتمالا پستی با عنوان دانلود بازی جی تی ای ۵ فارسی در تهران برای اندروید در دانلودی ها منتشر کنیم  و نسخه فارسی این بازی به صورت رایگان قرار دهیم پس حتما همیشه سایت دانلودی ها را مرور کنید !

 

 

منبع : دانلود بازی gta v برای اندروید

 

 

 
  • ۹۹/۰۱/۳۱
  • محمد رضا عباسی

نظرات (۱)

  • علی سجاد موحد
  • توضیحات بیشتر دربارۀ فارسروید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی