فارسروید

دانلود بازی و برنامه اندروید به صورت رایگان برای اندروید

فارسروید

دانلود بازی و برنامه اندروید به صورت رایگان برای اندروید

  • ۰
  • ۰

این روز ها دانلود بازی و نرم افزار اندروید تبدیل به معضل بزرگی برای کاربران موبایل شده است و با افزایش سایت های کلاه بردار ، این مشکل بیش از پیش قابل رویت میباشد و کاربران برای پیدا کردن یک منبع قابل اطمینان برای دریافت اپلیکشن های خود ، باید شاخص های فراوانی را مورد بررسی قرار دهند

با گسترش اندروید ، نیاز کاربران به برنامه های موبایلی افزایش یافته و به خاطر همین سایت های کلاه بردار روز به روز در حال افزایش میباشند . سایت دانلودی ها یکی از بهترین سایت های اندروید است .

با افزایش روز افزون تلفن های هوشمند و نیاز انسان به به این دستیار بزرگ ، سایت های اندرویدی روز به روز درحال گسترش میباشند و در هر گوشه کنار وب  ، سایت های زیادی در این زمینه خواهید دید . اما بسیاری از آنان اصلا قابل اطمینان نبوده و ممکن است به هر روشی به موبایل شما آسیب برسانند .

وب سایت دانلودی ها  یکی از بهترین سایت های موجود در زمینه دانلود بازی و نرم افزار اندروید است که چند سال است به صورت مستمر و جدی درحال فعالیت است و توانسته نیاز کاربران بسیار زیادی را در زمینه ارائه اپلیکیشن اندرویدی برطرف نماید و از این رو به محبوبیت مناسبی نیز رسیده است و دارای بازدید کنندگان قابل توجهی نیز میباشد .

از مهم ترین ویژگی های سایت میتوان به بروز رسانی آنی برنامه ها و بازی ها ،  پاسخ به تمامی سوال های کاربران ، طراحی جذاب و کاربر پسند آن اشاره کرد که طی اولین بازدید شما ، متوجه آنان خواهید شد .

 1 - معرفی روزانه برنامه ها و بازی های جدید

از آن جایی که دانلودی ها یک منبع انتشار بازی و برنامه اندروید میباشد شما به صورت روزانه میتوانید اپلیکشن های جدید معرفی شده در سایت را مشاهده نمایید و اولین نفر از آنان با خبر شوید . تمامی بازی ها و برنامه هایی که در سایت معرفی میشوند ، ابتدا به صورت کامل تست شده و سپس منتشر میشوند که باعث افزایش امنیت تلفن شما از هر نظری میشود .

2 - بروزرسانی بسیار سریع

قطعا یکی از مهمترین ویژگی های هر سایتی ، باید بروز بودن آن باشد که وب سایت دانلودی ها به خوبی روی این موضوع تاکید کرده و روی آن مانور میدهد و تمام سعی ما بر این است که بلافاصله بعد از انتشار آپدیت هر اپلیکیشنی ، لینک دانلود مستقیم آن با توضیحات کامل را تحت اختیار کاربران قرار دهیم .

3 - نقد و بررسی اپلیکیشن ها

در صفحه اختصاصی هر اپلیکیشن ، شما میتوانید نقد و بررسی  کامل آن را مشاهده نمایید که به صورت تخصصی و بر اساس تجربه خودمان در تست ها ، نوشته میشود و بدون کوچکترین اغراقی ، به نقد بازی ها و برنامه های موجود میپردازیم . به عنوان نمونه نقد و بررسی بازی جی تی ای 5 اندروید که به صورت کامل به مشکلات ریزو  درشت آن و همچنین نقات قوت آن پرداخته ایم . 

4 - محیط کاربری جذاب و چشم نواز

از لحاظ محیط کاربری ، وب سایت دانلودی ها در جایگاه مناسبی قرار داشته و در طراحی آن تمامی فاکتور های تجربه کاربری مورد استفاده قرار گرفته و شما با اولین بازدید ، متوجه این موضوع خواهید شد . در صفحه اصلی اسلایدری وجود دارد که تعدادی بازی به صورت کشویی قرار دارند و شما با حرکت آن میتوانید به لیست مورد نظر دسترسی پیدا کنید . به عنوان مثال در این لیست نقد و بررسی gta v وجود دارد  .   در نوار بالای سایت شما توانایی جستجو اپلیکیشن مورد نظر خود را دارید .  در سمت راست ، دسته بندی دقیق برنامه ها و بازی ها وجود دارد و شما میتوانید به سرعت به آپ های مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید .

5  - محل اختصاصی (بهترین برنامه ها و بازی ها )

در صفحه اصلی سایت ، محیطی اختصاصی برای معرفی برترین اپلیکیشن ها از جمله برنامه ها و بازی های برتر وجود دارد که این بخش بر اساس نظرات کاربران و تعداد دانلود ها و ... قرار میگیرند . به عنوان مثال اینستاگرام اندروید که در سال هزاران نصب فعال دارد و کاربران نیز نظرات بسیار خوبی راجب آن میدهند ، قطعا در این لیست خواهد بود  .

6 - سرعت بارگذاری بالا

یکی از مهمترین قابلیت های سایت دانلودی ها ، سرعت بارگذاری مناسب آن است که به دلیل رعایت اصول فنی ، این ویژگی در سایت خودش را پر رنگ تر نشان میدهد . میزبانی روی سرور های پر قدرت و سریع ، یکی از دلایلی است که دانلودی هارا به سایتی قابل اطمینان و امن تبدیل کرده است .

7 - آموزش نصب تمامی بازی ها و برنامه ها

در انتهای هر مطلب ، آموزش ها و نکات مورد نیاز آن بازی یا برنامه نیز وجود دارد تا کاربران برای نصب اپلیکیشن مورد نظر خود ، به کوچکترین مشکلی برخورد نکنند و در صورت داشتن هرگونه سوال ، پرسش خود را مظرح کنند تا در کمترین زمان ممکن پاسخ داده شود . 

اگر دوس دارید که با خیال راحت به دانلود بازی و برنامه اندروید بپردازید و نگران ویروس ها و جاسوس افزار ها و ... نباشید ، وب سایت دانلودی ها میتواند نیاز شمارا به طور کامل برطرف کند و یک منبع کاملا قابل اطمینان برای شما باشد ! شما میتوانید با آدرس apliandroid.ir به این سایت دسترسی داشته باشید .  

  • ۹۹/۰۱/۲۴
  • محمد رضا عباسی

نظرات (۱)

کسب درآمد با سیستم سئو آسیا

با کسب درآمد از نمایندگی فروش خدمات سئو آسیا به آرزوهایتان وعده تحقق بدهید با پیشرفت تکنولوژی و تمایل شرکت‌ها و برندها برای کسب درآمد از طریق فروش آنلاین و ایجاد فروشگاه‌های اینترنتی، رقابت جدید و تنگاتنگی در عرصه‌ی وسیع اینترنت در میان صاحبان کسب و کارهای وابسته به اینترنت ایجادشده‌ است.

در این میان رقابت جدی و اصلی برای ارتقا رتبه در گوگل توسط کاربران و مشتریان می‌باشد. سئوکاران به این کار سهولت بخشیده و صاحب درآمدهای کلان خواهند شد. باوجود بازار خوب و پردرآمدی که اکنون برای نمایندگی‌های فروش خدمات سئو وجود دارد، کسب درآمد از نمایندگی‌ فروش خدمات سئو آسیا با اقبال بلندی منتظر شماست.

 

 

کسب درآمد از فروش بک لینک
نمایندگی کسب درآمد از فروش بک لینک این روز ها از توجه بر انگیز ترین مراجعی است که خدمات ارائه شده در آن برای بهبود رتبه ی وب سایت ها می باشد. در واقع هدف اصلی یک وب سایت عمدتاً بهبود رتبه و تصاحب جایگاهی مطلوب در لیست معرفی های سیستم گوگل است، از این رو وب سایت دار ها همیشه به دنبال راهکار مناسبی در این راستا هستند.

بک لینک ها نیز از گذشته تاکنون گزینه ی اثر گذار و مناسبی در زمینه ارتقا سئو و رتبه کلمات کلیدی و صفحات سایت محسوب می شود، فلذا با تهیه ی یک بک لینک مناسب برای هر وب سایتی در هر حوزه ای می توان رتبه ی آن را در کوتاه ترین زمان ممکن به جایگاه مطلوبی در نتایج گوگل رساند. به همین جهت بهره مندی از نمایندگی کسب درآمد جهت ارائه بک لینک جزء عمده ترین برنامه های پرتقاضا صاحبان وب سایت ها به شمار می رود.

 

کسب درآمد از فروش ورودی گوگل ایرانی
کسب درآمد از فروش ورودی گوگل ایرانی با توجه به وجود انواع و اقسام وب سایت ها و بیشتر شدن مداوم تعداد آن ها، می تواند کسب و کار پر رونقی برای شما باشد .

افزایش ورودی گوگل برای وب سایت های اینترنتی همواره از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و برای وب مستر ها از جمله حیاتی ترین پارامتر ها محسوب می شود. چرا که فعالیت هر وب سایتی با آنالیز آمار ورودی توسط گوگل مورد ارزیابی و رتبه بندی قرار می گیرد و در صورتی که این آمار رو به افزایش باشد، نشان دهنده ی کیفیت بالای وب سایت مربوطه است. به همین علت وب مستر ها و مدیران وب سایت ها در جست و جوی روش مناسبی به جهت افزایش این آمار هستند پس کافیست همین امروز با نمایندگی فروش ورودی گوگل سئو آسیا درآمد خود را افزایش دهید .

 

کسب درآمد از فروش رپورتاژ آگهی
با توجه به طیف گسترده کاربران اینترنتی هر بازدیدکننده وب سایت یک مشتری بالقوه محسوب شده که می تواند برای شما ارزش آفرینی کند. پس چه بهتر که با دریافت نمایندگی رپورتاژ وب سایت خود را به یک ماشین پولسازی تبدیل کرده و در کنار فعالیت های خود از این طریق نیز به کسب درآمد بپردازید.

امروزه رپورتاژ اگهی یکی از اصلی ترین راه های معرفی کسب و کار محسوب می شود و اغلب کسب و کارهای آنلاین از آن استفاده می کنند. یکی از راه های کسب درآمد از وب سایت نمایندگی رپورتاژ است. این روش درآمدی پایدار و مطمئن را برای شما به همراه خواهد داشت.

 

کسب درآمد از پکیج افزایش بازدید سایت
کسب درآمد با پکیج افزایش بازدید در پنل نمایندگی سئو آسیا از جمله پر متقاضی ترین نمایندگی ها و مراجعی است که با افزایش روز افزون وب سایت های اینترنتی پر متقاضی تر از قبل می شود.
زیرا در حقیقت عمده ترین هدفی که صاحبان وب سایت های اینترنتی به دنبال تحقق آن هستند، افزایش تعداد بازدید از سایت شان می باشد، چون در این صورت مخاطبان بیشتری جذب کرده و بالطبع محبوبیت و رتبه بالاتری کسب خواهند کرد که همه ی این ها منجر به کسب درآمد بالا تر و افزایش فروش آنها می شود.
گفتنیست این هدف خدماتی است که از طریق پنل نمایندگی سئو آسیا ارائه و محقق شده است .

 

کسب درآمد از سفارش تبلیغات متنی و بنری
این قابلیت در سایت نمایندگی وجود دارد و نمایندگان گرامی با واگذاری مکان های تبلیغاتی مشخص در سایت خود کسب درآمد می کنند .

نکته مثبتی که در تبلیغات متنی و بنری وجود دارد این است که مشتری به ازای رزرو جا هزینه پرداخت می کند و برای نشان دادن بنر خود برخلاف تبلیغات کلیکی که بیشتر وقت ها کلیک ها تقلبی می باشد هزینه ای پرداخت نخواهید کرد.

نکته مثبت خوب دیگری که در تبلیغات متنی و بنری وجود دارد این است که لینک غیر مستقیم و اختصاصی ویژه هر تبلیغ ایجاد میگردد و این لینک در گوگل ایندکس میشود .

 

آموزش کسب درآمد از سئو آسیا فقط در 4 گام
● گام اول : پرداخت حق عضویت نماینده و ثبت نام
● گام دوم : قرار دادن خدمات و پکیج های سئو آسیا در سایت خود و یا سفارش طراحی سایت اختصاصی با نام و برند و دامین دلخواه شما
● گام سوم : تبلیغات از سایت و خدمات و برند خود
● گام آخر : دریافت سفارش از مشتریان در سایت نماینده و ثبت سفارشات از طریق پنل و ارجاع به سئو آسیا جهت فعالسازی نهایی


به همین راحتی بدون داشتن هیچگونه دانش فنی و نگرانی یا فراهم کردن زیرساخت فنی و هرگونه مسائل و مشکلات مربوط به ارائه‌ی خدمات تحت وب به تجارت خود را در زمینه سئو آغاز کنید .

همین الان با کلیک بر روی لینک عضویت و ورود به صفحه ثبت نام هزینه اخذ نمایندگی را پراخت نموده و عضویت خود را تکمیل نمایید :

https://www.seoasia.ir/register.php

 منبع

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی